Àrea d'usuari

Comunicat FEDAIA a favor del dret a decidir

La FEDAIA vol posar de manifest la preocupació davant la vulneració de drets de les institucions i del poble de Catalunya. Es tracta d’una vulneració que s’ha vingut produint des de fa setmanes però que avui ha esdevingut un autèntic escàndol democràtic com a conseqüència dels diferents escorcolls i detencions dutes a terme a tot el territori català. Volem denunciar la repressió que s’està exercint contra les institucions, la ciutadania i els mitjans de comunicació, una repressió que atempta directament contra els que es podrien considerar els pilars bàsics del dret civil.

Estem davant d’un escenari polític molt complex, sense cap tipus de voluntat de diàleg per part de l’estat espanyol, que no ofereix cap proposta política ni cap solució democràtica al conflicte que s’està produint a Catalunya durant aquests dies però que porta gestant-se des de fa molts anys.

La FEDAIA, com a entitat social que defensa i treballa per una societat més justa i democràtica, no pot restar impassible davant d’aquesta vulneració i per això es posiciona a favor del referèndum, a favor de la participació lliure d’una ciutadania que vol alçar la seva veu i decidir sobre el seu futur.

Descarregar comunicat

Envia nou Comentari