Àrea d'usuari

Comunicat FEDAIA: Coresponsables amb la infància vulnerable

La Federació d’Entitats d’Atenció i Educació a la Infància i l’Adolescència, des del seu compromís ètic i professional amb la defensa i garantia dels drets dels infants, lamenta les informacions difoses en relació a l'atenció que es dóna als infants en els recursos de protecció d’acolliment residencial i expressa la seva preocupació davant la possibilitat que hi hagi infants que no estiguin rebent una atenció de qualitat.

Des de la FEDAIA creiem fermament que és responsabilitat del govern dissenyar i implementar polítiques que garanteixin els drets dels infants i la seva qualitat de vida, però la coresponsabilitat de la societat organitzada en la política pública és clau per poder construir conjuntament un futur millor per a la infància, la joventut i les famílies més vulnerables. És per això, que entenem el nostre treball com a servei públic en col·laboració amb la administració, mitjançant un marc jurídic i administratiu que en obliga i responsabilitza  a ambdues parts.

Llegir comunicat

Envia nou Comentari